środa, 16 października 2013

Kwiatuszki dupereluszki ;)

Kwiatuszki 

Z kwiatuszkami to w ogóle jest śmieszna sprawa. Nie myślałam, że tak fajnie można je wykorzystać.
Wysłałam kilka pewnej pani Ani a panna Anna zrobiła z nich użytek. 
Pomyślałam więc, że takie foty pokażę, bo same kwiatki to cienko wyglądają.
Ania zgodziła się na zamieszczenie zdjęć i proszę jak zgrabnie je wykorzystała. Proszę zwrócić uwagę jakie piękne dzieła wyszły.

Na tej fotce udają guziczki .

Tutaj są dodatkiem do podziękowań

A tu ozdobą.

Więcej zastosowań moich kwiatuszków na: www.aniaartstor.blogspot.com.
Jeśli ktoś chce kwiatki robię expresowo na zamówienie - fajna taka robota.

3 komentarze:

  1. jestem z nich mega zadowolona!!! uwielbiam je!!! dziś dotarła do mnie kolejna różowa dostawa!!! już pięknie ubrałam torcik w Twoje kwiatuszki... jutro wrzucę na bloga fotki... po prostu są słodziakowe!!!

    OdpowiedzUsuń